Lidija Hauptman (Author), Maja Matajič (Author)

Abstract

Davčna morala (etika) zajema moralna in etična načela ter vrednote posameznika, ki vplivajo na odločitev o plačevanju davkov. V prvem delu prispevka predstavljamo družbenodemografske in družbenoekonomske dejavnike, ki v skladu z raziskavami vplivajo na odnos posameznika do davčne morale. V drugem delu razkrivamo in analiziramo rezultate empirične analize, ki je bila izvedena v letu 2011 na območju severovzhodne Slovenije, kjer smo merili odnos podjetnikov do davčne morale. Analiza rezultatov razkriva, da je mnenje podjetnikov o davčni upravi in njenih uslužbencih ter zakonodaji relativno slabo, proučitev vpliva družbenih vrednot in norm na davčno moralo pa pokaže, da so družbene norme in vrednote v severovzhodni Sloveniji dobro razvite.

Keywords

davki;davčna morala;podjetnik;vrednote;Slovenija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UM EPF - Faculty of Economics and Business
UDC: 336.22
COBISS: 11314460 Link will open in a new window
ISSN: 1854-4231
Parent publication: Management
Views: 1505
Downloads: 82
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 295-308, 367-368
Volume: ǂLeto ǂ7
Issue: ǂšt. ǂ4
Chronology: zima 2012
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;finance;finance;public revenue;
ID: 1434815
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, magistrsko delo