Lidija Hauptman (Avtor), Maja Matajič (Avtor)

Povzetek

Davčna morala (etika) zajema moralna in etična načela ter vrednote posameznika, ki vplivajo na odločitev o plačevanju davkov. V prvem delu prispevka predstavljamo družbenodemografske in družbenoekonomske dejavnike, ki v skladu z raziskavami vplivajo na odnos posameznika do davčne morale. V drugem delu razkrivamo in analiziramo rezultate empirične analize, ki je bila izvedena v letu 2011 na območju severovzhodne Slovenije, kjer smo merili odnos podjetnikov do davčne morale. Analiza rezultatov razkriva, da je mnenje podjetnikov o davčni upravi in njenih uslužbencih ter zakonodaji relativno slabo, proučitev vpliva družbenih vrednot in norm na davčno moralo pa pokaže, da so družbene norme in vrednote v severovzhodni Sloveniji dobro razvite.

Ključne besede

davki;davčna morala;podjetnik;vrednote;Slovenija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
UDK: 336.22
COBISS: 11314460 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1854-4231
Matična publikacija: Management
Št. ogledov: 1505
Št. prenosov: 82
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 295-308, 367-368
Letnik: ǂLeto ǂ7
Zvezek: ǂšt. ǂ4
Čas izdaje: zima 2012
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;finance;finance;public revenue;
ID: 1434815
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, magistrsko delo