analiza pojavnosti spolne objektivizacije moških v tiskanih oglasih med leti 1960 in 2010
Tjaša Novak (Author), Klement Podnar (Mentor)

Abstract

Mit moškega telesa v oglaševanju

Keywords

spolna objektivizacija;Oglaševanje;Moški;Miti;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: [T. Novak]
UDC: 659.1(043.2)
COBISS: 30858077 Link will open in a new window
Views: 888
Downloads: 257
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: Advertising;Men;Myths;
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Pages: 46 str.
Keywords (UDC): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 1463573
Recommended works:
, analiza pojavnosti spolne objektivizacije moških v tiskanih oglasih med leti 1960 in 2010
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo