analiza pojavnosti spolne objektivizacije moških v tiskanih oglasih med leti 1960 in 2010
Tjaša Novak (Avtor), Klement Podnar (Mentor)

Povzetek

Mit moškega telesa v oglaševanju

Ključne besede

spolna objektivizacija;Oglaševanje;Moški;Miti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [T. Novak]
UDK: 659.1(043.2)
COBISS: 30858077 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 888
Št. prenosov: 257
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Advertising;Men;Myths;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 46 str.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;
ID: 1463573
Priporočena dela:
, analiza pojavnosti spolne objektivizacije moških v tiskanih oglasih med leti 1960 in 2010
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo