Language: | English |
---|---|
Year of publishing: | 2011 |
Typology: | 1.01 - Original Scientific Article |
Organization: | UL FDV - Faculty of Social Sciences |
UDC: | 37.011.3-052:316.36(497.4) |
COBISS: | 30771293 |
ISSN: | 0040-3598 |
Parent publication: | Teorija in praksa |
Views: | 891 |
Downloads: | 148 |
Average score: | 0 (0 votes) |
Metadata: |
Secondary language: | Slovenian |
---|---|
Secondary abstract: | Članek obravnava strategije spoprijemanja z zahtevami izobraževalnega sistema učencev, ki obiskujejo zadnji razred devetletke. Osredotočimo se na tri vidike spoprijemanja: na spoprijemanje z vsakdanjimi zahtevami in problemi v šoli; na spoprijemanje s težavami, ki se pojavijo pri prehodu v srednjo šolo ter na formalne in neformalne oblike podpore, ki so na razpolago deprivilegiranim učencem. Medtem ko šolski sistem podpore odraža visoko mero inkluzivnosti in osebnega pristopa v reševanju morebitne problematike, pa v mnenjih in strategijah učencev prevladuje občutek individualne odgovornosti in osredotočenost na pomoč družine. Slednja ima ključno vlogo ne zgolj v primerih odločitev temveč tudi v primeru organiziranja pomoči in podpore učencem. |
Secondary keywords: | School children;Education;Educational systems;Family;Slovenia; |
URN: | URN:NBN:SI |
Type (COBISS): | Not categorized |
Pages: | str. 1466-1485, 1547 |
Volume: | ǂLetn. ǂ48 |
Issue: | ǂšt. ǂ5 |
Chronology: | sep.-okt. 2011 |
Keywords (UDC): | social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;fundamentals of education;theory;policy etc;;social sciences;družbene vede;sociology;sociologija;social structure;society as a social system;družbena struktura;družba kot družbeni sistem;globalne družbe;marriage and family;poroka in družina; |
ID: | 1470988 |