Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2011 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL FDV - Fakulteta za družbene vede |
UDK: | 37.011.3-052:316.36(497.4) |
COBISS: | 30771293 |
ISSN: | 0040-3598 |
Matična publikacija: | Teorija in praksa |
Št. ogledov: | 891 |
Št. prenosov: | 148 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni povzetek: | Članek obravnava strategije spoprijemanja z zahtevami izobraževalnega sistema učencev, ki obiskujejo zadnji razred devetletke. Osredotočimo se na tri vidike spoprijemanja: na spoprijemanje z vsakdanjimi zahtevami in problemi v šoli; na spoprijemanje s težavami, ki se pojavijo pri prehodu v srednjo šolo ter na formalne in neformalne oblike podpore, ki so na razpolago deprivilegiranim učencem. Medtem ko šolski sistem podpore odraža visoko mero inkluzivnosti in osebnega pristopa v reševanju morebitne problematike, pa v mnenjih in strategijah učencev prevladuje občutek individualne odgovornosti in osredotočenost na pomoč družine. Slednja ima ključno vlogo ne zgolj v primerih odločitev temveč tudi v primeru organiziranja pomoči in podpore učencem. |
Sekundarne ključne besede: | School children;Education;Educational systems;Family;Slovenia; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Delo ni kategorizirano |
Strani: | str. 1466-1485, 1547 |
Letnik: | ǂLetn. ǂ48 |
Zvezek: | ǂšt. ǂ5 |
Čas izdaje: | sep.-okt. 2011 |
Ključne besede (UDK): | social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;fundamentals of education;theory;policy etc;;social sciences;družbene vede;sociology;sociologija;social structure;society as a social system;družbena struktura;družba kot družbeni sistem;globalne družbe;marriage and family;poroka in družina; |
ID: | 1470988 |