Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike do 16. stoletja
Tadej
Vidmar
(Author)
Abstract
No abstract data available
Keywords
pedagogika;vzgoja in izobraževanje;zgodovina pedagogike;andragogika;zgodovina andragogike;neformalno izobraževanje;neformalno učenje;priložnostjo učenje;vseživljenjsko izobraževanje;vseživljenjsko učenje;reformacija;antika;srednji vek;poklicni razvoj;osebnostni razvoj;antični Rim;antična Grčija;
Data
Language:
Slovenian
Year of publishing:
2013
Typology:
1.16 - Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization:
UP - University of Primorska
UDC:
374.7
Views:
3811
Downloads:
67
Average score:
0
(
0
votes)
Metadata:
Other data
Secondary language:
English
Type (COBISS):
Not categorized
Pages:
Str. 17-41
ID:
1477006
Recommended works:
Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike do 16. stoletja
2013
,
no subtitle data available
Izobraževanje oseb z multiplo sklerozo
2016
,
diplomsko delo
Izobraževanje v Združenju multiple skleroze Slovenije
2016
,
diplomsko delo
Vloga splošnega neformalnega izobraževanja odraslih v spreminjajočih se družbenih razmerah
2014
,
diplomsko delo
Priznavanje neformalno in priložnostno pridobljenega znanja v srednješolskem izobraževanju za odrasle
2014
,
diplomsko delo