Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike do 16. stoletja
Tadej
Vidmar
(Avtor)
Povzetek
Ni podatka o povzetku
Ključne besede
pedagogika;vzgoja in izobraževanje;zgodovina pedagogike;andragogika;zgodovina andragogike;neformalno izobraževanje;neformalno učenje;priložnostjo učenje;vseživljenjsko izobraževanje;vseživljenjsko učenje;reformacija;antika;srednji vek;poklicni razvoj;osebnostni razvoj;antični Rim;antična Grčija;
Podatki
Jezik:
Slovenski jezik
Leto izida:
2013
Tipologija:
1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:
UP - Univerza na Primorskem
UDK:
374.7
Št. ogledov:
3811
Št. prenosov:
67
Ocena:
0
(
0
glasov)
Metapodatki:
Ostali podatki
Sekundarni jezik:
Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS):
Delo ni kategorizirano
Strani:
Str. 17-41
ID:
1477006
Priporočena dela:
Pomen neformalno pridobljenega znanja od antike do 16. stoletja
2013
,
ni podatka o podnaslovu
Izobraževanje oseb z multiplo sklerozo
2016
,
diplomsko delo
Izobraževanje v Združenju multiple skleroze Slovenije
2016
,
diplomsko delo
Vloga splošnega neformalnega izobraževanja odraslih v spreminjajočih se družbenih razmerah
2014
,
diplomsko delo
Priznavanje neformalno in priložnostno pridobljenega znanja v srednješolskem izobraževanju za odrasle
2014
,
diplomsko delo