Nada Turnšek (Author)

Abstract

Raznolikost konceptov državljanske vzgoje v deželah Evrope nakazuje, da je le-ta tesno povezana s pogledi na otroštvo, podobo otroka v družbah oziroma kulturnih sistemih ter razumevanjem vloge posameznika v družbi. Nekateri razlagajo državljansko vzgojo predvsem kot pripravo otrok za vlogo dobrega državljana – odraslega, ki bo vestno izpolnjeval svoje obveznosti do družbe. V zahodno-evropskih zlasti nordijski državah pa prevladuje koncept aktivnega in/ali demokratičnega državljanstva, ki postavlja kot osrednji cilj vzgojo otroka za dejavno vključevanje v družbeno življenje, za angažiran odnos do problemov skupnosti in vključevanje v oblike neposrednega demokratičnega odločanja v okoljih oz. ustanovah.

Keywords

predšolski otrok;državljanska vzgoja;učni cilj;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization: UL PEF - Faculty of Education
UDC: 373.2
COBISS: 7990089 Link will open in a new window
Views: 2789
Downloads: 225
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: pre-school child;civics;teaching objective;predšolski otrok;državljanska vzgoja;učni cilj;
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 29-39
ID: 1483989
Recommended works:
, "the full range of purposes"
, projekt otroške participacije