Nada Turnšek (Avtor)

Povzetek

Raznolikost konceptov državljanske vzgoje v deželah Evrope nakazuje, da je le-ta tesno povezana s pogledi na otroštvo, podobo otroka v družbah oziroma kulturnih sistemih ter razumevanjem vloge posameznika v družbi. Nekateri razlagajo državljansko vzgojo predvsem kot pripravo otrok za vlogo dobrega državljana – odraslega, ki bo vestno izpolnjeval svoje obveznosti do družbe. V zahodno-evropskih zlasti nordijski državah pa prevladuje koncept aktivnega in/ali demokratičnega državljanstva, ki postavlja kot osrednji cilj vzgojo otroka za dejavno vključevanje v družbeno življenje, za angažiran odnos do problemov skupnosti in vključevanje v oblike neposrednega demokratičnega odločanja v okoljih oz. ustanovah.

Ključne besede

predšolski otrok;državljanska vzgoja;učni cilj;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 373.2
COBISS: 7990089 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2789
Št. prenosov: 225
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: pre-school child;civics;teaching objective;predšolski otrok;državljanska vzgoja;učni cilj;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 29-39
ID: 1483989
Priporočena dela:
, "the full range of purposes"
, projekt otroške participacije