Abstract

V uredništvu Naravoslovne solnice smo se odločili, da s spodbujanjem preverjanja in ocenjevanja procesnega znanja nadaljujemo. Predstavili in komentirali bomo naloge, s katerimi lahko preverjamo različne naravoslovne postopke (sposobnosti in spretnosti).

Keywords

naravoslovna vzgoja;naravoslovje;preverjanje znanja;ocenjevanje;osnovne šole;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
UDC: 37.091.26:5
COBISS: 9071689 Link will open in a new window
ISSN: 1318-9670
Views: 2409
Downloads: 328
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary keywords: science education;marking;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;ocenjevanje;
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 28-29
Volume: ǂLetn. ǂ16
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: jesen 2011
ID: 1484742