Povzetek

V uredništvu Naravoslovne solnice smo se odločili, da s spodbujanjem preverjanja in ocenjevanja procesnega znanja nadaljujemo. Predstavili in komentirali bomo naloge, s katerimi lahko preverjamo različne naravoslovne postopke (sposobnosti in spretnosti).

Ključne besede

naravoslovna vzgoja;naravoslovje;preverjanje znanja;ocenjevanje;osnovne šole;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.04 - Strokovni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.26:5
COBISS: 9071689 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-9670
Št. ogledov: 2409
Št. prenosov: 328
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarne ključne besede: science education;marking;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;ocenjevanje;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 28-29
Letnik: ǂLetn. ǂ16
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: jesen 2011
ID: 1484742