Gordana Schmidt (Author), Marjanca Kos (Author), Breda Kroflič (Reviewer)

Abstract

V predšolskem obdobju otroci spoznavajo naravo predvsem z izkušnjo. Naravo in naravne pojave doživljajo in se tako učijo. Najpomembnejša vloga vzgojitelja v tem obdobju je, da otrokom omogoča izkušnje in s svojim znanjem »streže« radovednosti, ki se poraja ob doživljanju. Interdisciplinarnost kurikularnih področij na predšolski ravni je nujna, vzgojitelj pa je pri prepletanju vsebin svoboden. Otroci lahko podoživljajo naravoslovno izkušnjo različno: govorno, likovno, glasbeno ali s plesnim izražanjem.

Keywords

predšolski otrok;ples;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Ljubljana
Typology: 2.02 - Professional Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: samozal.
UDC: 37.015.31:793.3(0.034.2)
COBISS: 251191296 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-245-951-2
Views: 1498
Downloads: 152
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: Plesna vzgoja;Predšolski otroci;Naravoslovje;
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
ID: 1486184
Recommended works:
, no subtitle data available