Gordana Schmidt (Avtor), Marjanca Kos (Avtor), Breda Kroflič (Recenzent)

Povzetek

V predšolskem obdobju otroci spoznavajo naravo predvsem z izkušnjo. Naravo in naravne pojave doživljajo in se tako učijo. Najpomembnejša vloga vzgojitelja v tem obdobju je, da otrokom omogoča izkušnje in s svojim znanjem »streže« radovednosti, ki se poraja ob doživljanju. Interdisciplinarnost kurikularnih področij na predšolski ravni je nujna, vzgojitelj pa je pri prepletanju vsebin svoboden. Otroci lahko podoživljajo naravoslovno izkušnjo različno: govorno, likovno, glasbeno ali s plesnim izražanjem.

Ključne besede

predšolski otrok;ples;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.02 - Strokovna monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: samozal.
UDK: 37.015.31:793.3(0.034.2)
COBISS: 251191296 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-245-951-2
Št. ogledov: 1498
Št. prenosov: 152
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: Plesna vzgoja;Predšolski otroci;Naravoslovje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
ID: 1486184
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu