diplomsko delo
Tina Razboršek (Author), Franc Marušič (Mentor), Rok Žaucer (Mentor)

Abstract

Vpliv slovničnega števila na usvajanje pojma števila pri predšolskih otrocih

Keywords

diplomske naloge;razvojna psihologija;psiholingvistika;usvajanje jezika;pojem števila;slovnično število;predšolski otroci;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Source: Nova Gorica
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UNG FH - Faculty of Humanities
Publisher: [T. Razboršek]
UDC: 82'23:373.2
COBISS: 2550523 Link will open in a new window
Views: 4807
Downloads: 516
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
URN: URN:SI:UNG
Type (COBISS): Bachelor thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Novi Gorici, Fak. za humanistiko
Pages: XI, 54 str.
Keywords (UDC): language;linguistics;literature;jezikoslovje;filologija;književnost;literature;književnost;social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo;
ID: 1494735