diplomsko delo
Tina Razboršek (Avtor), Franc Marušič (Mentor), Rok Žaucer (Mentor)

Povzetek

Vpliv slovničnega števila na usvajanje pojma števila pri predšolskih otrocih

Ključne besede

diplomske naloge;razvojna psihologija;psiholingvistika;usvajanje jezika;pojem števila;slovnično število;predšolski otroci;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Nova Gorica
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UNG FH - Fakulteta za humanistiko
Založnik: [T. Razboršek]
UDK: 82'23:373.2
COBISS: 2550523 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 4807
Št. prenosov: 516
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:SI:UNG
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Novi Gorici, Fak. za humanistiko
Strani: XI, 54 str.
Ključne besede (UDK): language;linguistics;literature;jezikoslovje;filologija;književnost;literature;književnost;social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;kinds of school providing general education;vrste šol;ki zagotavljajo splošno izobrazbo;
ID: 1494735