Abstract

V okviru projekta, sofinanciranega s strani Republike Slovenije in Evropske unije iz Evropskega socialnega sklada Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu (INOVUP), smo članice in člani ter sodelavke in sodelavci Oddelka za socialno pedagogiko na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani izvedli izobraževanja z naslovom Različnost v visokošolskem prostoru. V študijskih letih 2018/19 in 2019/20 smo izvedli predavanja in delavnice, na katerih smo obravnavali različne teme, ki so bile povezane s temeljnimi vprašanji: »Kako razumeti in odgovarjati na mnogotere razlike med študentkami in študenti? Kako se odzvati na različne psihosocialne stiske, s katerimi se študentke in študenti pogosto srečujejo med študijem? Kako z njimi komunicirati? In nenazadnje, kako razvijati nove inovativne pristope, ki bi pri študentkah in študentih vzbudile kreativnost, refleksivnost in kritičen odnos do obravnavanih vsebin? Izobraževanja so bila zelo obiskana in skupaj z udeleženkami in udeleženci smo ugotovili, da je visokošolski prostor pomemben vzgojnoizobraževalni prostor, ki bi moral tem vprašanjem posvečati več pozornosti.

Keywords

visokošolski študij;pedagogika;pouk;učenje;inovacije;komuniciranje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Založba Univerze
UDC: 378(082)(0.034.2)
COBISS: 100140291 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-7128-22-2
Views: 0
Downloads: 0
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: Visoko šolstvo;Zborniki;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Proceedings
Pages: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (228 str.))
DOI: 10.51746/9789617128222
ID: 15088011
Recommended works:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management kadrovskih in izobraževalnih sistemov