Abstract
V okviru projekta, sofinanciranega s strani Republike Slovenije in Evropske
unije iz Evropskega socialnega sklada Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu (INOVUP), smo članice in člani ter sodelavke in sodelavci Oddelka za socialno pedagogiko na Pedagoški fakulteti Univerze v Ljubljani izvedli
izobraževanja z naslovom Različnost v visokošolskem prostoru. V študijskih
letih 2018/19 in 2019/20 smo izvedli predavanja in delavnice, na katerih smo
obravnavali različne teme, ki so bile povezane s temeljnimi vprašanji: »Kako
razumeti in odgovarjati na mnogotere razlike med študentkami in študenti?
Kako se odzvati na različne psihosocialne stiske, s katerimi se študentke
in študenti pogosto srečujejo med študijem? Kako z njimi komunicirati? In
nenazadnje, kako razvijati nove inovativne pristope, ki bi pri študentkah in
študentih vzbudile kreativnost, refleksivnost in kritičen odnos do obravnavanih vsebin? Izobraževanja so bila zelo obiskana in skupaj z udeleženkami
in udeleženci smo ugotovili, da je visokošolski prostor pomemben vzgojnoizobraževalni prostor, ki bi moral tem vprašanjem posvečati več pozornosti.
Keywords
visokošolski študij;pedagogika;pouk;učenje;inovacije;komuniciranje;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2022 |
Typology: |
2.01 - Scientific Monograph |
Organization: |
UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Založba Univerze |
UDC: |
378(082)(0.034.2) |
COBISS: |
100140291
|
ISBN: |
978-961-7128-22-2 |
Views: |
0 |
Downloads: |
0 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
Unknown |
Secondary keywords: |
Visoko šolstvo;Zborniki; |
File type: |
application/pdf |
Type (COBISS): |
Proceedings |
Pages: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (228 str.)) |
DOI: |
10.51746/9789617128222 |
ID: |
15088011 |