Tatjana Devjak (Urednik), Sanja Berčnik (Recenzent), Vesna Podgornik (Recenzent)

Povzetek

Pred nami je druga monografija Projekta INOVUP (Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu) s področja visokošolskih didaktik. Če smo v prvi monografiji Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: Specialne didaktike v visokošolskem prostoru obravnavali različne vsebine s področja specialnih didaktik, od snovalskega in problemskega razmišljanja, projektnega in terenskega dela ter učenja z raziskovanjem, do vrednotenja znanja in vključevanja gibanja v poučevanje, pa v drugi monografiji z naslovom Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: Sodobni didaktični pristopi v visokem šolstvu sledimo tistim ciljem projekta, ki se osredotočajo na izboljšanje kakovosti visokošolskega izobraževanja z uvedbo inovativnih in prožnih oblik učenja in poučevanja.

Ključne besede

prožne oblike učenja in poučevanja;pouk;učitelji;znanje;kompetence;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Založba Univerze
UDK: 378.147(082)(0.034.2)
COBISS: 100139779 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-7128-21-5
Št. ogledov: 1
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Višje in visokošolsko izobraževanje;Diplomanti (univerze in visoke šole);Didaktika;Visoko šolstvo;Zborniki;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (296 str.))
DOI: 10.51746/9789617128215
ID: 15229007