Tatjana Devjak (Editor), Sanja Berčnik (Reviewer), Vesna Podgornik (Reviewer)

Abstract

Pred nami je druga monografija Projekta INOVUP (Inovativno učenje in poučevanje v visokem šolstvu) s področja visokošolskih didaktik. Če smo v prvi monografiji Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: Specialne didaktike v visokošolskem prostoru obravnavali različne vsebine s področja specialnih didaktik, od snovalskega in problemskega razmišljanja, projektnega in terenskega dela ter učenja z raziskovanjem, do vrednotenja znanja in vključevanja gibanja v poučevanje, pa v drugi monografiji z naslovom Inovativno učenje in poučevanje za kakovostne kariere diplomantov in odlično visoko šolstvo: Sodobni didaktični pristopi v visokem šolstvu sledimo tistim ciljem projekta, ki se osredotočajo na izboljšanje kakovosti visokošolskega izobraževanja z uvedbo inovativnih in prožnih oblik učenja in poučevanja.

Keywords

prožne oblike učenja in poučevanja;pouk;učitelji;znanje;kompetence;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Založba Univerze
UDC: 378.147(082)(0.034.2)
COBISS: 100139779 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-7128-21-5
Views: 1
Downloads: 0
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Višje in visokošolsko izobraževanje;Diplomanti (univerze in visoke šole);Didaktika;Visoko šolstvo;Zborniki;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Proceedings
Pages: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (296 str.))
DOI: 10.51746/9789617128215
ID: 15229007