magistrsko delo
Abstract
Glavna tema, ki jo ta šola obravnava, je vzpostavitev pravega odnosa med javnostjo in zasebnostjo, kar bi omogočalo interakcijo med njima. Ta odnos je ključni dejavnik za učinkovito izvajanje pedagogike Montessori. Preko določenih prostorskih ukrepov (vmesni prostori, višinske razlike itd.) je ta odnos vzpostavljen glede na tri različna merila: merilo učilnice - učilnica se razčleni na več delovnih “kotičkov”, ki obenem tvorijo jasno celoto; merilo šole - šolski programi se navežejo na skupno šolsko avlo in postajajo bolj zasebni, ko se od nje bolj jasno ločujejo; merilo Radovljice - zasnova šolske stavbe stanovanjskemu predelu ponuja vhod in se na drugi strani proti mestnemu življenju odpira. Na podoben način, kakor je kotiček varno zatočišče znotraj učilnice, je šola njihovo gnezdo v mestu.
Keywords
arhitektura;magistrske naloge;osnovne šole;Montessori;Radovljica;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2017 |
Typology: |
2.09 - Master's Thesis |
Organization: |
UL FA - Faculty of Architecture |
Publisher: |
[B. Gralla] |
UDC: |
72 |
COBISS: |
3482756
|
Views: |
83 |
Downloads: |
10 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Type (COBISS): |
Master's thesis/paper |
Thesis comment: |
Univ. v Ljubljani, Fak. za arhitekturo |
Pages: |
95 str., [8] prilog večjega formata |
ID: |
15297830 |