magistrsko delo
Baltasar Gralla (Author), Mitja Zorc (Mentor)

Abstract

Glavna tema, ki jo ta šola obravnava, je vzpostavitev pravega odnosa med javnostjo in zasebnostjo, kar bi omogočalo interakcijo med njima. Ta odnos je ključni dejavnik za učinkovito izvajanje pedagogike Montessori. Preko določenih prostorskih ukrepov (vmesni prostori, višinske razlike itd.) je ta odnos vzpostavljen glede na tri različna merila: merilo učilnice - učilnica se razčleni na več delovnih “kotičkov”, ki obenem tvorijo jasno celoto; merilo šole - šolski programi se navežejo na skupno šolsko avlo in postajajo bolj zasebni, ko se od nje bolj jasno ločujejo; merilo Radovljice - zasnova šolske stavbe stanovanjskemu predelu ponuja vhod in se na drugi strani proti mestnemu življenju odpira. Na podoben način, kakor je kotiček varno zatočišče znotraj učilnice, je šola njihovo gnezdo v mestu.

Keywords

arhitektura;magistrske naloge;osnovne šole;Montessori;Radovljica;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.09 - Master's Thesis
Organization: UL FA - Faculty of Architecture
Publisher: [B. Gralla]
UDC: 72
COBISS: 3482756 Link will open in a new window
Views: 83
Downloads: 10
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Type (COBISS): Master's thesis/paper
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za arhitekturo
Pages: 95 str., [8] prilog večjega formata
ID: 15297830