magistrsko delo
Baltasar Gralla (Avtor), Mitja Zorc (Mentor)

Povzetek

Glavna tema, ki jo ta šola obravnava, je vzpostavitev pravega odnosa med javnostjo in zasebnostjo, kar bi omogočalo interakcijo med njima. Ta odnos je ključni dejavnik za učinkovito izvajanje pedagogike Montessori. Preko določenih prostorskih ukrepov (vmesni prostori, višinske razlike itd.) je ta odnos vzpostavljen glede na tri različna merila: merilo učilnice - učilnica se razčleni na več delovnih “kotičkov”, ki obenem tvorijo jasno celoto; merilo šole - šolski programi se navežejo na skupno šolsko avlo in postajajo bolj zasebni, ko se od nje bolj jasno ločujejo; merilo Radovljice - zasnova šolske stavbe stanovanjskemu predelu ponuja vhod in se na drugi strani proti mestnemu življenju odpira. Na podoben način, kakor je kotiček varno zatočišče znotraj učilnice, je šola njihovo gnezdo v mestu.

Ključne besede

arhitektura;magistrske naloge;osnovne šole;Montessori;Radovljica;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FA - Fakulteta za arhitekturo
Založnik: [B. Gralla]
UDK: 72
COBISS: 3482756 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 83
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za arhitekturo
Strani: 95 str., [8] prilog večjega formata
ID: 15297830