zaključna naloga Univerzitetnega študijskega programa I. stopnje Strojništvo - Razvojno raziskovalni program
Marko Tacer (Author), Gregor Čepon (Mentor)

Abstract

Blažilniki avtomobilskega motorja so pomemben vibroizolacijski element, ki predstavlja prenosno pot vibracij od aktivno vibrirajočih komponent do pasivnih podstruktur. Vibracije in hrup še posebej v avtomobilski industriji predstavljata veliko vlogo pri presoji kvaliete izdelka, zato se razvoj novih produktov nagiba k natačni karaterizaciji njihovih dinamskih odzivov. V tem delu je prikazan postopek karakterizacije blažilca s pomočjo metod dinamskega podstrukturiranja. Ta omogoča popis dinamske togosti blažilca v translatornih in rotacijskih prostostnih stopnjah. Z eksperimentalnimi meritvami je preverjena uporabnost metode in pridobljena karakteristika dotičnega blažilca.

Keywords

diplomske naloge;dinamsko sklapljanje;podstrukturiranje v frekvenčni domeni;frekvenčne prenosne funkcije;gumijasti blažilnik;dinamična togost;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.11 - Undergraduate Thesis
Organization: UL FS - Faculty of Mechanical Engineering
Publisher: [M. Tacer]
UDC: 004.42:519.61(043.2)
COBISS: 123748611 Link will open in a new window
Views: 21
Downloads: 8
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: Dynamic properties characterization of vibro-isolation in the context of dynamic substructuring
Secondary abstract: Car engine mounts are an important vibro-isolation element, which serves as a vibration path from actively vibrating components to passive substructures. Vibrations and noise represent a major part of quality assessment, especially in the automotive industry, therefore new product development tends to define dynamic characteristics even more precisely. This thesis presents a characterization process of a rubber damping engine mount with a dynamic substructuring method. It allows the acquirement of dynamic stiffness in both translatory and rotational degrees of freedom. We verified used methods with our experimental characterization of a commonly used engine mount.
Secondary keywords: thesis;dynamic coupling;frequency based substructuring;frequency response functions;rubber damper;dynamic stiffness;
Type (COBISS): Final paper
Study programme: 0
Embargo end date (OpenAIRE): 1970-01-01
Thesis comment: Univ. v Ljubljani, Fak. za strojništvo
Pages: X, 24 f.
ID: 16411077
Recommended works:
, zaključna naloga Univerzitetnega študijskega programa I. stopnje Strojništvo - Razvojno raziskovalni program
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo