zaključna naloga Univerzitetnega študijskega programa I. stopnje Strojništvo - Razvojno raziskovalni program
Marko Tacer (Avtor), Gregor Čepon (Mentor)

Povzetek

Blažilniki avtomobilskega motorja so pomemben vibroizolacijski element, ki predstavlja prenosno pot vibracij od aktivno vibrirajočih komponent do pasivnih podstruktur. Vibracije in hrup še posebej v avtomobilski industriji predstavljata veliko vlogo pri presoji kvaliete izdelka, zato se razvoj novih produktov nagiba k natačni karaterizaciji njihovih dinamskih odzivov. V tem delu je prikazan postopek karakterizacije blažilca s pomočjo metod dinamskega podstrukturiranja. Ta omogoča popis dinamske togosti blažilca v translatornih in rotacijskih prostostnih stopnjah. Z eksperimentalnimi meritvami je preverjena uporabnost metode in pridobljena karakteristika dotičnega blažilca.

Ključne besede

diplomske naloge;dinamsko sklapljanje;podstrukturiranje v frekvenčni domeni;frekvenčne prenosne funkcije;gumijasti blažilnik;dinamična togost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FS - Fakulteta za strojništvo
Založnik: [M. Tacer]
UDK: 004.42:519.61(043.2)
COBISS: 123748611 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 21
Št. prenosov: 8
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Dynamic properties characterization of vibro-isolation in the context of dynamic substructuring
Sekundarni povzetek: Car engine mounts are an important vibro-isolation element, which serves as a vibration path from actively vibrating components to passive substructures. Vibrations and noise represent a major part of quality assessment, especially in the automotive industry, therefore new product development tends to define dynamic characteristics even more precisely. This thesis presents a characterization process of a rubber damping engine mount with a dynamic substructuring method. It allows the acquirement of dynamic stiffness in both translatory and rotational degrees of freedom. We verified used methods with our experimental characterization of a commonly used engine mount.
Sekundarne ključne besede: thesis;dynamic coupling;frequency based substructuring;frequency response functions;rubber damper;dynamic stiffness;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za strojništvo
Strani: X, 24 f.
ID: 16411077
Priporočena dela:
, zaključna naloga Univerzitetnega študijskega programa I. stopnje Strojništvo - Razvojno raziskovalni program
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo
, magistrsko delo magistrskega študijskega programa II. stopnje Strojništvo