konceptualni model in empirična preverba
Abstract
Transakcijsko trženje oziroma trženjski splet, ki velja za osrednji način razmišljanja t. i. šole menedžmenta trženja, lahko razumemo kot niz trženjskih instrumentov, ki jih podjetje uporablja, da uresničuje svoje trženjske cilje na ciljnem trgu. Pri tem gre v glavnem za maksimizacjo dobička na osnovi uporabe različnih organizacijskih virov oziroma za t. i. mikroekonomsko maksimizacijsko paradigmo, pri kateri sta v ospredju analiza izdelkov, cen, stroškov, organizacij in transakcij ter zajem porabnikovega presežka; konkurenčnost, zasledovanje lastnega interesa ter neodvisnost med trženjskimi subjekti so v transakcijski paradigmi vzvodi ustvarjanja vrednosti. ...
Keywords
trženje;marketing povezav;odnosi s strankami;dobavitelji;kadri;lojalnost;zadovoljstvo;raziskave;analiza;case study;Merkur;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2008 |
Source: |
Ljubljana |
Typology: |
2.08 - Doctoral Dissertation |
Organization: |
UL EF - Faculty of Economics |
Publisher: |
[P. Vesel] |
UDC: |
339.138 |
COBISS: |
18067174
|
Views: |
2344 |
Downloads: |
100 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
English |
Secondary keywords: |
marketing;relationship marketing;customer relationship;suppliers;personnel;loyalty;satisfaction;research;analysis;case study;Merkur; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Type (COBISS): |
Dissertation |
Thesis comment: |
Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta |
Pages: |
228 str., XIV, A-M str. pril. |
Keywords (UDC): |
social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini; |
ID: |
16908 |