konceptualni model in empirična preverba
Povzetek
Transakcijsko trženje oziroma trženjski splet, ki velja za osrednji način razmišljanja t. i. šole menedžmenta trženja, lahko razumemo kot niz trženjskih instrumentov, ki jih podjetje uporablja, da uresničuje svoje trženjske cilje na ciljnem trgu. Pri tem gre v glavnem za maksimizacjo dobička na osnovi uporabe različnih organizacijskih virov oziroma za t. i. mikroekonomsko maksimizacijsko paradigmo, pri kateri sta v ospredju analiza izdelkov, cen, stroškov, organizacij in transakcij ter zajem porabnikovega presežka; konkurenčnost, zasledovanje lastnega interesa ter neodvisnost med trženjskimi subjekti so v transakcijski paradigmi vzvodi ustvarjanja vrednosti. ...
Ključne besede
trženje;marketing povezav;odnosi s strankami;dobavitelji;kadri;lojalnost;zadovoljstvo;raziskave;analiza;case study;Merkur;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2008 |
Izvor: |
Ljubljana |
Tipologija: |
2.08 - Doktorska disertacija |
Organizacija: |
UL EF - Ekonomska fakulteta |
Založnik: |
[P. Vesel] |
UDK: |
339.138 |
COBISS: |
18067174
|
Št. ogledov: |
2344 |
Št. prenosov: |
100 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarne ključne besede: |
marketing;relationship marketing;customer relationship;suppliers;personnel;loyalty;satisfaction;research;analysis;case study;Merkur; |
URN: |
URN:SI:UM: |
Vrsta dela (COBISS): |
Doktorska disertacija |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Ekonomska fakulteta |
Strani: |
228 str., XIV, A-M str. pril. |
Ključne besede (UDK): |
social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini; |
ID: |
16908 |