znanstvena monografija s področja specialne in rehabilitacijske pedagogike
Matic Pavlič (Editor), Marko Kalan (Reviewer), Marta Licardo (Reviewer)

Abstract

Specialnopedagoški vidiki inovativnih pristopov učenja in poučevanja študentov s posebnimi potrebami v visokošolskem prostoru je monografija, ki se ukvarja z analizo in priporočili za vključevanje študentov s posebnimi potrebami v visoko šolstvo in je namenjena visokošolskim učiteljem, strokovnim delavcem, študentom in odločevalcem. Čeprav je tema monografije vključevanje, v naslovu ni omenjen izraz 'inkluzija', ki je v zadnjih desetletjih prevladujoč pristop k osebam s posebnimi potrebami v družbi, vzgoji in izobraževanju ter konkretno v visokem šolstvu. Uvod v monografijo pojasnjuje, zakaj je izraz 'inkluzivni pristopi' smiselno nadomestiti z izrazom 'inovativni pristopi'. Hkrati uvod napoveduje posamezna poglavja v monografiji, ki s svojo strukturo celostno odgovarjajo na vprašanja učenja in poučevanja študentov s posebnimi potrebami v (slovenskem) visokošolskem prostoru.

Keywords

inkluzija;komunikacija;pedagoški delavci;motnje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Založba Univerze
UDC: 378:376-057.875
COBISS: 121631235 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-7128-97-0
Views: 2
Downloads: 0
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: Višje in visokošolsko izobraževanje;Osebe s posebnimi potrebami;Študenti;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Scientific work
Pages: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (275 str.))
DOI: 978-961-7128-97-0
ID: 16974975
Recommended works:
, priročnik za visokošolske učitelje, strokovne sodelavce in druge, ki se v študijskem procesu srečujejo s študenti s posebnimi potrebami