priročnik za visokošolske učitelje, strokovne sodelavce in druge, ki se v študijskem procesu srečujejo s študenti s posebnimi potrebami
Povzetek
Priročnik ponuja osnovne informacije o različnih skupinah študentov s posebnimi potrebami ter osnovne smernice za poučevanje, prilagajanje študijskega procesa in komunikacijo. Priročnik je nastal kot odgovor na ugotovitve avtorjev Nacionalne študije o stanju ureditve posebnih skupin študentov v visokem šolstvu, ki so ugotovili, da je treba visokošolske učitelje bolje informirati in senzibilizirati za poučevanje študentov s posebnimi potrebami.
Ključne besede
visoko šolstvo;osebe s posebnimi potrebami;visokošolski študij;študijski proces;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2020 |
Tipologija: |
2.06 - Enciklopedija, slovar, leksikon, priročnik, atlas, zemljevid |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
Univerza |
UDK: |
378(035)(0.034.2) |
COBISS: |
41654787
|
ISBN: |
978-961-6410-71-7 |
Št. ogledov: |
230 |
Št. prenosov: |
25 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarne ključne besede: |
Študenti s posebnimi potrebami;Priročniki;Pouk;Prilagoditev;Visoke šole;Študij; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Priročnik |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (85 str.)) |
ID: |
12588690 |