Language: | English |
---|---|
Year of publishing: | 2012 |
Typology: | 1.01 - Original Scientific Article |
Organization: | UL PEF - Faculty of Education |
Publisher: | Pedagoška fakulteta Univerze |
UDC: | 37.014(4) |
COBISS: |
9390921
![]() |
ISSN: | 1855-9719 |
Parent publication: | CEPS journal |
Views: | 2140 |
Downloads: | 311 |
Average score: | 0 (0 votes) |
Metadata: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Secondary language: | Slovenian |
---|---|
Secondary title: | Položaji, dispozicije in prakse edukacijskih politik v srednji in jugovzhodni Evropi (raziskava v teku) |
Secondary abstract: | V prispevku so predstavljeni konceptualizacija in izbrani izsledki raziskave, ki še poteka. Osrednja problematika je specifično področje vrhovnega odločanja na področju izobraževanja v osrednji in jugovzhodni Evropi. Z bourdiejevskim tipom argumentiranja bodo analizirani intervjuji s ključnimi akterji, ki sprejemajo odločitve na področju izobraževanja – ministri. Skupina raziskovalcev je v fazi intervjuvanja nekdanjih ministrov za izobraževanje. Intervjuje bodo uporabili kot (pogosto izpuščen) del gradiva za strukturirano analizo edukacijskih politik v regiji med tranzicijo, transformacijo in preobrazbo v izobraževanju. |
Secondary keywords: | decision making;Central and Eastern Europe;educational policy;ministry;odločanje;Srednja in vzhodna Evropa;politika vzgoje in izobraževanja;ministrstvo; |
URN: | URN:NBN:SI |
Type (COBISS): | Article |
Pages: | str. 109-123 |
Volume: | ǂVol. ǂ2 |
Issue: | ǂno. ǂ2 |
Chronology: | 2012 |
DOI: | 10.26529/cepsj.388 |
ID: | 1727467 |