Jezik: | Angleški jezik |
---|---|
Leto izida: | 2012 |
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: | Pedagoška fakulteta Univerze |
UDK: | 37.014(4) |
COBISS: |
9390921
![]() |
ISSN: | 1855-9719 |
Matična publikacija: | CEPS journal |
Št. ogledov: | 2140 |
Št. prenosov: | 311 |
Ocena: | 0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sekundarni jezik: | Slovenski jezik |
---|---|
Sekundarni naslov: | Položaji, dispozicije in prakse edukacijskih politik v srednji in jugovzhodni Evropi (raziskava v teku) |
Sekundarni povzetek: | V prispevku so predstavljeni konceptualizacija in izbrani izsledki raziskave, ki še poteka. Osrednja problematika je specifično področje vrhovnega odločanja na področju izobraževanja v osrednji in jugovzhodni Evropi. Z bourdiejevskim tipom argumentiranja bodo analizirani intervjuji s ključnimi akterji, ki sprejemajo odločitve na področju izobraževanja – ministri. Skupina raziskovalcev je v fazi intervjuvanja nekdanjih ministrov za izobraževanje. Intervjuje bodo uporabili kot (pogosto izpuščen) del gradiva za strukturirano analizo edukacijskih politik v regiji med tranzicijo, transformacijo in preobrazbo v izobraževanju. |
Sekundarne ključne besede: | decision making;Central and Eastern Europe;educational policy;ministry;odločanje;Srednja in vzhodna Evropa;politika vzgoje in izobraževanja;ministrstvo; |
URN: | URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): | Članek v reviji |
Strani: | str. 109-123 |
Letnik: | ǂVol. ǂ2 |
Zvezek: | ǂno. ǂ2 |
Čas izdaje: | 2012 |
DOI: | 10.26529/cepsj.388 |
ID: | 1727467 |