Povzetek

In the article, we present the conceptualisation and selected results of ongoing research dealing with the particular area of top decision making in education in Central and South East Europe. Aiming at a Bourdieuian type of objectification of key agents of decision making in education – ministers – a group of researchers from the region is in the process of interviewing former ministers of education. The interviews should serve as a (frequently omitted) part of the material for a structured analysis of education policy in the region in the times of transition, transformation and metamorphoses in education.

Ključne besede

izobraževalna politika;vzgoja in izobraževanje;Evropa;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 37.014(4)
COBISS: 9390921 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-9719
Matična publikacija: CEPS journal
Št. ogledov: 2140
Št. prenosov: 311
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Položaji, dispozicije in prakse edukacijskih politik v srednji in jugovzhodni Evropi (raziskava v teku)
Sekundarni povzetek: V prispevku so predstavljeni konceptualizacija in izbrani izsledki raziskave, ki še poteka. Osrednja problematika je specifično področje vrhovnega odločanja na področju izobraževanja v osrednji in jugovzhodni Evropi. Z bourdiejevskim tipom argumentiranja bodo analizirani intervjuji s ključnimi akterji, ki sprejemajo odločitve na področju izobraževanja – ministri. Skupina raziskovalcev je v fazi intervjuvanja nekdanjih ministrov za izobraževanje. Intervjuje bodo uporabili kot (pogosto izpuščen) del gradiva za strukturirano analizo edukacijskih politik v regiji med tranzicijo, transformacijo in preobrazbo v izobraževanju.
Sekundarne ključne besede: decision making;Central and Eastern Europe;educational policy;ministry;odločanje;Srednja in vzhodna Evropa;politika vzgoje in izobraževanja;ministrstvo;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 109-123
Letnik: ǂVol. ǂ2
Zvezek: ǂno. ǂ2
Čas izdaje: 2012
DOI: 10.26529/cepsj.388
ID: 1727467