Mojca Bernik (Author), Urška Modrijan (Author)

Abstract

V zadnjem času se izpostavlja proces vseživljenjskega učenja kot proces permanentnega izobraževanja posameznikov. V tem procesu izobraževanja se posameznik velikokrat srečuje z dilemo, katero izobraževalno institucijo izbrati, da bo dobil optimalno znanje glede na svoje zahteve. V Sloveniji se je število izobraževalnih institucij v zadnjem času močno povečalo in posameznik tako zlahka zgubi pregled nad njihovo vsebino in kakovostjo. Zato smo v prispevku oblikovali model ocenjevanja institucij za izobraževanje odraslih s pomočjo večparametrske odločitvene metode. Na osnovi pravil, ki predstavljajo kombinacije zahtevanih vrednosti različnih parametrov, smo definirali bazo znanja znotraj ekspertnega sistema Dex-i, ter tako analizirali posamezne izobraževalne institucije glede na njihovo ponudbo. V prispevku je prikazana uporaba odločitvenega modela na izbranih štirih izobraževalnih institucijah.

Keywords

vseživljenjsko učenje;izobraževanje odraslih;večparametrsko odločanje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UM FOV - Faculty of Organizational Sciences
Publisher: Moderna organizacija
UDC: 374
COBISS: 6853139 Link will open in a new window
ISSN: 1318-5454
Views: 1526
Downloads: 75
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Slovenian
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. A113-A120
Volume: 44
Issue: 3
ID: 1727776
Recommended works:
, interno študijsko gradivo za študente pedagoško-andragoškega izobraževanja (PAI) na Pedagoški fakulteti Koper
, ǂan ǂinternationally-produced guide to advocacy