Mojca Bernik (Avtor), Urška Modrijan (Avtor)

Povzetek

V zadnjem času se izpostavlja proces vseživljenjskega učenja kot proces permanentnega izobraževanja posameznikov. V tem procesu izobraževanja se posameznik velikokrat srečuje z dilemo, katero izobraževalno institucijo izbrati, da bo dobil optimalno znanje glede na svoje zahteve. V Sloveniji se je število izobraževalnih institucij v zadnjem času močno povečalo in posameznik tako zlahka zgubi pregled nad njihovo vsebino in kakovostjo. Zato smo v prispevku oblikovali model ocenjevanja institucij za izobraževanje odraslih s pomočjo večparametrske odločitvene metode. Na osnovi pravil, ki predstavljajo kombinacije zahtevanih vrednosti različnih parametrov, smo definirali bazo znanja znotraj ekspertnega sistema Dex-i, ter tako analizirali posamezne izobraževalne institucije glede na njihovo ponudbo. V prispevku je prikazana uporaba odločitvenega modela na izbranih štirih izobraževalnih institucijah.

Ključne besede

vseživljenjsko učenje;izobraževanje odraslih;večparametrsko odločanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: Moderna organizacija
UDK: 374
COBISS: 6853139 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-5454
Št. ogledov: 1526
Št. prenosov: 75
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. A113-A120
Letnik: 44
Zvezek: 3
ID: 1727776
Priporočena dela:
, interno študijsko gradivo za študente pedagoško-andragoškega izobraževanja (PAI) na Pedagoški fakulteti Koper
, ǂan ǂinternationally-produced guide to advocacy