Darinka Sikošek (Author), Mateja Polutnik (Author)

Abstract

Naši osnovnošolci naj bi pri pouku kemije vsi vse zmogli, ne pa vsak vsega

Keywords

vzgoja in izobraževanje;didaktika kemije;diferenciacija pouka;individualizacija;pouk kemije;naravoslovje;notranja diferenciacija;didaktični vidiki;prenova pouka;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization: UM PEF - Faculty of Education
UDC: 372.854:37.02
COBISS: 13236744 Link will open in a new window
Views: 1786
Downloads: 45
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
URN: URN:SI:UM:
Pages: Str. 163-165
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;general questions of didactics and method;
ID: 17302
Recommended works:
, diplomsko delo
, no subtitle data available
, no subtitle data available