Lidija Magajna (Author)

Abstract

Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje učnih težav - problemi, modeli in nove usmeritve

Keywords

modeli identifikacije;učna pomoč;diagnostično ocenjevanje;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.02 - Review Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDC: 376
COBISS: 7780937 Link will open in a new window
ISSN: 0038-0474
Parent publication: Sodobna pedagogika
Views: 1156
Downloads: 196
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: learning difficulty;integration;primary school;učne težave;integracija;osnovna šola;
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 376-391
Volume: ǂLetn. ǂ60
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: 2009
ID: 1732174