Lidija Magajna (Avtor)

Povzetek

Prepoznavanje in diagnostično ocenjevanje učnih težav - problemi, modeli in nove usmeritve

Ključne besede

modeli identifikacije;učna pomoč;diagnostično ocenjevanje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDK: 376
COBISS: 7780937 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0038-0474
Matična publikacija: Sodobna pedagogika
Št. ogledov: 1156
Št. prenosov: 196
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: learning difficulty;integration;primary school;učne težave;integracija;osnovna šola;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 376-391
Letnik: ǂLetn. ǂ60
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2009
ID: 1732174