Stanislav Avsec (Editor), Brina Kurent (Technical editor), David Rihtaršič (Reviewer), Andrej Flogie (Reviewer)

Abstract

Monografija Razvijanje tehnološke pismenosti s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) obravnava problematiko sodobnega razvijanja tehnološke pismenosti kot temeljnega učnega dosežka tehniškega izobraževanja v kontekstu tehnološko podprtega razvijanja veščin 21. stoletja. Današnja tehnologija je postala že tako sofisticirana, da je njena domena artikulacijsko zahtevna, posledično učenje s pomočjo tehnologije pa lahko postane omejeno zgolj na doseganje nižjih taksonomskih stopenj. Monografija bralca seznanja z novejšimi raziskovalnimi spoznanji, ki imajo pomembno aplikativno vrednost za pedagoško delo. V petih poglavjih avtorji prepletajo različna raziskovalna spoznanja z lastnimi empiričnimi in eksperimentalnimi ugotovitvami ter na njihovi osnovi preverjajo smiselnost tarčne uvedbe IKT k pouku za razvijanje veščin 21. stoletja kot so kritično mišljenje, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, vodstvene sposobnosti, socialne in etične veščine ter komunikacijske zmožnosti. Raba IKT v izobraževalne namene je prestala zahteven stresni test pouka na daljavo v obdobju pandemije in izsledki raziskav pokažejo na potencial IKT za doseganje ciljev tehnološke pismenosti, hkrati pa nakazujejo na potrebo izostritve didaktike pouka, nadgradnje kompetenc učiteljev kot tudi rabe IKT za kontrolo transakcijske distance za izboljšanje timskega učenja in prenosa znanja potrebnega za učinkovito izobraževanje za trajnostni razvoj.

Keywords

družbeni kontekst;kritično mišljenje;vpliv pandemije;3D skeniranje;sprejemanje tehnologije;TAM3;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 2.01 - Scientific Monograph
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Pedagoška fakulteta Univerze
UDC: 62:37.011.22
COBISS: 132503555 Link will open in a new window
ISBN: 978-961-253-303-8
Views: 699
Downloads: 185
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: Tehnološka pismenost;Informacijsko-komunikacijska tehnologija;Vzgoja in izobraževanje;
File type: application/pdf
Type (COBISS): Proceedings
Pages: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (182 str.))
DOI: 978-961-253-303-8
ID: 17351143