Stanislav Avsec (Urednik), Brina Kurent (Tehnični urednik), David Rihtaršič (Recenzent), Andrej Flogie (Recenzent)

Povzetek

Monografija Razvijanje tehnološke pismenosti s pomočjo informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) obravnava problematiko sodobnega razvijanja tehnološke pismenosti kot temeljnega učnega dosežka tehniškega izobraževanja v kontekstu tehnološko podprtega razvijanja veščin 21. stoletja. Današnja tehnologija je postala že tako sofisticirana, da je njena domena artikulacijsko zahtevna, posledično učenje s pomočjo tehnologije pa lahko postane omejeno zgolj na doseganje nižjih taksonomskih stopenj. Monografija bralca seznanja z novejšimi raziskovalnimi spoznanji, ki imajo pomembno aplikativno vrednost za pedagoško delo. V petih poglavjih avtorji prepletajo različna raziskovalna spoznanja z lastnimi empiričnimi in eksperimentalnimi ugotovitvami ter na njihovi osnovi preverjajo smiselnost tarčne uvedbe IKT k pouku za razvijanje veščin 21. stoletja kot so kritično mišljenje, ustvarjalnost, inovativnost, sodelovanje, vodstvene sposobnosti, socialne in etične veščine ter komunikacijske zmožnosti. Raba IKT v izobraževalne namene je prestala zahteven stresni test pouka na daljavo v obdobju pandemije in izsledki raziskav pokažejo na potencial IKT za doseganje ciljev tehnološke pismenosti, hkrati pa nakazujejo na potrebo izostritve didaktike pouka, nadgradnje kompetenc učiteljev kot tudi rabe IKT za kontrolo transakcijske distance za izboljšanje timskega učenja in prenosa znanja potrebnega za učinkovito izobraževanje za trajnostni razvoj.

Ključne besede

družbeni kontekst;kritično mišljenje;vpliv pandemije;3D skeniranje;sprejemanje tehnologije;TAM3;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.01 - Znanstvena monografija
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta Univerze
UDK: 62:37.011.22
COBISS: 132503555 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-303-8
Št. ogledov: 699
Št. prenosov: 185
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Tehnološka pismenost;Informacijsko-komunikacijska tehnologija;Vzgoja in izobraževanje;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (182 str.))
DOI: 978-961-253-303-8
ID: 17351143