opredelitev pojma in posnetek stanja v svetu

Abstract

Povratni učinek zunanjega preverjanja in ocenjevanja tujejezikovnega znanja inzmožnosti je v slovenski literaturi še povsem neraziskano področje. Prav zato avtorici najprej umestita in opredelita pojem z vsemi njegovimi podmenami, pri čemer se naslonita na tuje in domače raziskave. Nato predstavita možnosti empiričnega raziskovanja povratnega učinka in kritično razpravljata o obstoječih tujih študijah, ki obravnavajo omenjeni pojem. V nadaljevanju se dotakneta vprašanja, kako v največji možni meri zagotoviti pozitiven povratni učinek. Članek služi kot pregled obstoječih vedenj s področja povratnega učinka nacionalnih tujejezikovnih preizkusov (še posebej najbolj razširjenega tujega jezika - angleščine) in hkrati nakaže potrebo po empirično podprtih raziskavah o povratnem učinku treh najpomembnejših preizkusov zunanjega preverjanja angleškega jezika v Sloveniji, t.j. splošne in poklicne mature ter nacionalnih preizkusov znanja ob koncu obdobij v osnovni šoli.

Keywords

zunanje preverjanje;povratni učinek;nacionalni preizkusi;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.02 - Review Article
Organization: UL PEF - Faculty of Education
Publisher: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDC: 371.26:372.880.2
COBISS: 6551113 Link will open in a new window
ISSN: 0038-0474
Parent publication: Sodobna pedagogika
Views: 886
Downloads: 195
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: opredelitev pojma in posnetek stanja v svetu
Secondary keywords: foreign languages;assessment;primary school;secondary school;tuji jeziki;vrednotenje;osnovna šola;srednja šola;
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 76-89
Volume: ǂLetn. ǂ57
Issue: ǂšt. ǂ1
Chronology: 2006
ID: 1740557