opredelitev pojma in posnetek stanja v svetu

Povzetek

Povratni učinek zunanjega preverjanja in ocenjevanja tujejezikovnega znanja inzmožnosti je v slovenski literaturi še povsem neraziskano področje. Prav zato avtorici najprej umestita in opredelita pojem z vsemi njegovimi podmenami, pri čemer se naslonita na tuje in domače raziskave. Nato predstavita možnosti empiričnega raziskovanja povratnega učinka in kritično razpravljata o obstoječih tujih študijah, ki obravnavajo omenjeni pojem. V nadaljevanju se dotakneta vprašanja, kako v največji možni meri zagotoviti pozitiven povratni učinek. Članek služi kot pregled obstoječih vedenj s področja povratnega učinka nacionalnih tujejezikovnih preizkusov (še posebej najbolj razširjenega tujega jezika - angleščine) in hkrati nakaže potrebo po empirično podprtih raziskavah o povratnem učinku treh najpomembnejših preizkusov zunanjega preverjanja angleškega jezika v Sloveniji, t.j. splošne in poklicne mature ter nacionalnih preizkusov znanja ob koncu obdobij v osnovni šoli.

Ključne besede

zunanje preverjanje;povratni učinek;nacionalni preizkusi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
UDK: 371.26:372.880.2
COBISS: 6551113 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0038-0474
Matična publikacija: Sodobna pedagogika
Št. ogledov: 886
Št. prenosov: 195
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: opredelitev pojma in posnetek stanja v svetu
Sekundarne ključne besede: foreign languages;assessment;primary school;secondary school;tuji jeziki;vrednotenje;osnovna šola;srednja šola;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 76-89
Letnik: ǂLetn. ǂ57
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2006
ID: 1740557