Abstract
Sodobna informacijsko-komunikacijska tehnologija je danes prisotna v vseh segmentih izobraževalnega sistema, v procesih poučevanja, učenja, raziskovanja, kakor tudi v podpornem sistemu organizacijske strukture institucije, sistemu njenega financiranja in upravljanja. V sklopu celovite sistemske prenove programov nadaljnjega izobraževanja in usposabljanja kot oblike vseživljenjskega učenja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju smo z raziskavo želeli oceniti možnosti in perspektivo uvajanja e-izobraževalne oblike v programe izpopolnjevanj. Izsledki raziskave kažejo, da je najpomembnejša prednost uvajanja e-izobraževanja, kot jo zaznavajo anketirane osebe, prilagodljivost dinamike, časa in kraja študija oz. možnost samostojnega organiziranja časa in dela. Glede na sodoben način življenja je njihova odločitev pričakovana, saj pomeni večjo možnost za usklajevanje različnih življenjskih vlog. Vpeljava e-izobraževalne oblike je povezana z izpolnjenostjo objektivnih (opremljenost izobraževalnih institucij z računalniki, dostopnost do interneta, pogostnost uporabe interneta) in subjektivnih (pripravljenost za sodelovanje, nameni uporabe interneta) pogojev, ki kaže, da je opremljenost slovenskih šol s sodobno informacijsko-komunikacijsko tehnologijo in urejenostjo dostopa do interneta spodbudna, prav tako je zaznati motiviranost strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju za sodelovanje v e-izobraževalnih oblikah.
Keywords
vzgoja in izobraževanje;izobraževalni sistem;računalnik v izobraževanju;e-izobraževanje;strokovno spopolnjevanje;izobraževanje strokovnih delavcev;vseživljenjsko učenje;informacijska tehnologija;komunikacijska tehnologija;računalniško opismenjevanje;profesionalni razvoj;učitelji;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
2006 |
Typology: |
1.01 - Original Scientific Article |
Organization: |
UM PEF - Faculty of Education |
Publisher: |
Moderna organizacija |
UDC: |
377:004 |
COBISS: |
14982920
|
ISSN: |
1318-5454 |
Parent publication: |
Organizacija
|
Views: |
897 |
Downloads: |
57 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
Slovenian |
Secondary title: |
ǂThe ǂperspective of e-education in lifelong learning of school teachers |
Secondary keywords: |
education;educational system;computers in education;information technology;communication technology;life-long learning;pedagogical training;computer literacy;e-education;teachers; |
URN: |
URN:NBN:SI |
Type (COBISS): |
Not categorized |
Pages: |
str. 489-497 |
Volume: |
ǂLetn. ǂ39 |
Issue: |
ǂšt. ǂ8 |
Chronology: |
okt. 2006 |
ID: |
1741597 |