Abstract
Podoba države ima v mednarodnih odnosih pomembno vlogo. Graditev in negovanje te podobe je dolgotrajen in zahteven proces, ki se odvija v zelo kompleksnih komunikacijskih procesih, ki vključujejo različne informacijske vire in se odvijajo na različnih ravneh človeškega zavedanja in delovanja. Danes praktično na svetu ni države, ki ne bi skrbela za odnose z mednarodno javnostjo. Načini, kako se države tega lotevajo in ocen, kako so pri tem uspešne, pa se zelo razlikujejo. Komunikacijski programi majhnih držav praviloma težijo bolj k oprijemljivim ciljem, ki so v funkciji spodbujanja turizma, investiranja, gospodarskega sodelovanja. Velike države pa se poslužujejo obširnih in raznovrstnih aktivnosti, katerih najpomembnejši cilj je, nenehno sporočati svoj pogled na svet in poudarjanje svoje vloge v njem.
Keywords
diplomacija;odnosi z javnostjo;mednarodno komuniciranje;Republika Slovenija;promocija;
Data
Language: |
Slovenian |
Year of publishing: |
1998 |
Typology: |
1.04 - Professional Article |
Organization: |
UL FDV - Faculty of Social Sciences |
Publisher: |
Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani |
UDC: |
659 |
COBISS: |
18583645
|
ISSN: |
0040-3598 |
Parent publication: |
Teorija in praksa
|
Views: |
576 |
Downloads: |
145 |
Average score: |
0 (0 votes) |
Metadata: |
|
Other data
Secondary language: |
Unknown |
URN: |
URN:NBN:SI |
Type (COBISS): |
Not categorized |
Pages: |
str. 686-701 |
Volume: |
ǂLet. ǂ35 |
Issue: |
ǂšt. ǂ4 |
Chronology: |
julij/avgust 1998 |
ID: |
1751272 |