Abstract

Podoba države ima v mednarodnih odnosih pomembno vlogo. Graditev in negovanje te podobe je dolgotrajen in zahteven proces, ki se odvija v zelo kompleksnih komunikacijskih procesih, ki vključujejo različne informacijske vire in se odvijajo na različnih ravneh človeškega zavedanja in delovanja. Danes praktično na svetu ni države, ki ne bi skrbela za odnose z mednarodno javnostjo. Načini, kako se države tega lotevajo in ocen, kako so pri tem uspešne, pa se zelo razlikujejo. Komunikacijski programi majhnih držav praviloma težijo bolj k oprijemljivim ciljem, ki so v funkciji spodbujanja turizma, investiranja, gospodarskega sodelovanja. Velike države pa se poslužujejo obširnih in raznovrstnih aktivnosti, katerih najpomembnejši cilj je, nenehno sporočati svoj pogled na svet in poudarjanje svoje vloge v njem.

Keywords

diplomacija;odnosi z javnostjo;mednarodno komuniciranje;Republika Slovenija;promocija;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.04 - Professional Article
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
UDC: 659
COBISS: 18583645 Link will open in a new window
ISSN: 0040-3598
Parent publication: Teorija in praksa
Views: 576
Downloads: 145
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 686-701
Volume: ǂLet. ǂ35
Issue: ǂšt. ǂ4
Chronology: julij/avgust 1998
ID: 1751272
Recommended works:
, no subtitle data available
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, no subtitle data available
, no subtitle data available