Povzetek
Podoba države ima v mednarodnih odnosih pomembno vlogo. Graditev in negovanje te podobe je dolgotrajen in zahteven proces, ki se odvija v zelo kompleksnih komunikacijskih procesih, ki vključujejo različne informacijske vire in se odvijajo na različnih ravneh človeškega zavedanja in delovanja. Danes praktično na svetu ni države, ki ne bi skrbela za odnose z mednarodno javnostjo. Načini, kako se države tega lotevajo in ocen, kako so pri tem uspešne, pa se zelo razlikujejo. Komunikacijski programi majhnih držav praviloma težijo bolj k oprijemljivim ciljem, ki so v funkciji spodbujanja turizma, investiranja, gospodarskega sodelovanja. Velike države pa se poslužujejo obširnih in raznovrstnih aktivnosti, katerih najpomembnejši cilj je, nenehno sporočati svoj pogled na svet in poudarjanje svoje vloge v njem.
Ključne besede
diplomacija;odnosi z javnostjo;mednarodno komuniciranje;Republika Slovenija;promocija;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
1998 |
Tipologija: |
1.04 - Strokovni članek |
Organizacija: |
UL FDV - Fakulteta za družbene vede |
Založnik: |
Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani |
UDK: |
659 |
COBISS: |
18583645
|
ISSN: |
0040-3598 |
Matična publikacija: |
Teorija in praksa
|
Št. ogledov: |
576 |
Št. prenosov: |
145 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Neznan jezik |
URN: |
URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): |
Delo ni kategorizirano |
Strani: |
str. 686-701 |
Letnik: |
ǂLet. ǂ35 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ4 |
Čas izdaje: |
julij/avgust 1998 |
ID: |
1751272 |