naraščajoči pomen evalvacije
Sonja Kump (Author)

Abstract

Spremenjeni vzorci vodenja in upravljanja visokega šolstva

Keywords

visoko šolstvo;deregulacija;modeli;upravljanje;vodenje;izobraževalna politika;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UL FDV - Faculty of Social Sciences
Publisher: Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
UDC: 378
COBISS: 17867101 Link will open in a new window
ISSN: 0040-3598
Parent publication: Teorija in praksa
Views: 707
Downloads: 126
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary title: naraščajoči pomen evalvacije
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 510-523
Volume: ǂLet. ǂ34
Issue: ǂšt. ǂ3
Chronology: maj/junij 1997
ID: 1752001
Recommended works:
, naraščajoči pomen evalvacije
, kakšno visoko šolstvo si želimo in koliko smo za to pripravljeni plačati
, diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa