naraščajoči pomen evalvacije
Sonja Kump (Avtor)

Povzetek

Spremenjeni vzorci vodenja in upravljanja visokega šolstva

Ključne besede

visoko šolstvo;deregulacija;modeli;upravljanje;vodenje;izobraževalna politika;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo v Ljubljani
UDK: 378
COBISS: 17867101 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Matična publikacija: Teorija in praksa
Št. ogledov: 707
Št. prenosov: 126
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: naraščajoči pomen evalvacije
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 510-523
Letnik: ǂLet. ǂ34
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: maj/junij 1997
ID: 1752001
Priporočena dela:
, naraščajoči pomen evalvacije
, kakšno visoko šolstvo si želimo in koliko smo za to pripravljeni plačati
, diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa