Abstract

Različni nemški literarnodidaktični sistemi, ki so se uveljavili v času po drugi svetovni vojni, so razkrili številne prednosti in tudi slabosti pri pouku literature, ki ne sme imeti samo didaktične ali vzgojne funkcije, marveč naj bi učenca postopoma pripravil za literarnoestetsko doživetje in mu obenem omogočil tudi ustvarjalno komunikacijo z besedilom.

Keywords

književna didaktika;pouk književnosti;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.01 - Original Scientific Article
Organization: UM PEF - Faculty of Education
Publisher: Slavistično društvo Slovenije
UDC: 371.3
COBISS: 4951048 Link will open in a new window
ISSN: 0021-6933
Parent publication: Jezik in slovstvo
Views: 1183
Downloads: 35
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
URN: URN:NBN:SI
Type (COBISS): Not categorized
Pages: str. 253-266
Volume: ǂLet. ǂ41
Issue: ǂšt. ǂ5
Chronology: apr. 1995/96
ID: 1752876