Povzetek

Različni nemški literarnodidaktični sistemi, ki so se uveljavili v času po drugi svetovni vojni, so razkrili številne prednosti in tudi slabosti pri pouku literature, ki ne sme imeti samo didaktične ali vzgojne funkcije, marveč naj bi učenca postopoma pripravil za literarnoestetsko doživetje in mu obenem omogočil tudi ustvarjalno komunikacijo z besedilom.

Ključne besede

književna didaktika;pouk književnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Slavistično društvo Slovenije
UDK: 371.3
COBISS: 4951048 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0021-6933
Matična publikacija: Jezik in slovstvo
Št. ogledov: 1183
Št. prenosov: 35
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 253-266
Letnik: ǂLet. ǂ41
Zvezek: ǂšt. ǂ5
Čas izdaje: apr. 1995/96
ID: 1752876