Vlasta Hus (Author)

Abstract

S kurikukularno prenovo osnovne šole v Sloveniji (1998) je večje spremembe doživel tudi predmet spoznavanja narave in družbe in to tako na konceptualni in didaktični ravni. Preimenoval se je v predmet spoznavanja okolja in se poučuje v prvih treh razredih. Učni načrt za spoznavanje okolja, ki je koncipiran na konstruktivistični in humanistični teoriji učenja in poučevanja predpostavlja aktivnejšo vlogo učencev v učnem procesu. Z izdelanim protokolom smo sistematično spremljali pojavnost aktivnosti učencev pri izbranih tematskih sklopih v prvem razredu. Ugotovili smo, da prevladujejo izrazne in fizične aktivnosti učencev pri realizaciji pretežno kognitivno zastavljenih ciljev predmeta in da izbrane aktivnosti učencev ustrezajo razvojni stopnji otrok.

Keywords

vzgoja in izobraževanje;kurikularna prenova;osnovna šola;spoznavanje okolja;aktivnost učencev;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization: UM PEF - Faculty of Education
UDC: 37.016:50
COBISS: 17368840 Link will open in a new window
Views: 2427
Downloads: 177
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: English
Secondary keywords: education;curriculum;primary education;reforms;environmental education;pupils' activities;
URN: URN:SI:UM:
Pages: Str. 143-149
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;fundamentals of education;theory;policy etc;;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;
ID: 18284
Recommended works:
, Interim Report on the second round of the UL, Slovenia working group
, Interim Report on the third round of the UL, Slovenia working group
, Interim Report on the first round of the UL, Slovenia working group