Vlasta Hus (Avtor)

Povzetek

S kurikukularno prenovo osnovne šole v Sloveniji (1998) je večje spremembe doživel tudi predmet spoznavanja narave in družbe in to tako na konceptualni in didaktični ravni. Preimenoval se je v predmet spoznavanja okolja in se poučuje v prvih treh razredih. Učni načrt za spoznavanje okolja, ki je koncipiran na konstruktivistični in humanistični teoriji učenja in poučevanja predpostavlja aktivnejšo vlogo učencev v učnem procesu. Z izdelanim protokolom smo sistematično spremljali pojavnost aktivnosti učencev pri izbranih tematskih sklopih v prvem razredu. Ugotovili smo, da prevladujejo izrazne in fizične aktivnosti učencev pri realizaciji pretežno kognitivno zastavljenih ciljev predmeta in da izbrane aktivnosti učencev ustrezajo razvojni stopnji otrok.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;kurikularna prenova;osnovna šola;spoznavanje okolja;aktivnost učencev;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.016:50
COBISS: 17368840 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 2427
Št. prenosov: 177
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: education;curriculum;primary education;reforms;environmental education;pupils' activities;
URN: URN:SI:UM:
Strani: Str. 143-149
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;fundamentals of education;theory;policy etc;;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;
ID: 18284
Priporočena dela:
, Interim Report on the second round of the UL, Slovenia working group
, Interim Report on the third round of the UL, Slovenia working group
, Interim Report on the first round of the UL, Slovenia working group