Vlasta Hus (Author)

Abstract

Izkustveno učenje je s kurikularno prenovo osnovne šole v Sloveniji (1998) postalo temeljno vodilo pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja. Za njegovo implementacijo v prakso so zelo pomembna stališča učiteljev. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kaj o izbranih vidikih uresničevanja izkustvenega učenja menijo učitelji zajeti v vzorec iz severovzhodne Slovenije. Ugotovili smo, da ima večina učiteljev pozitivno stališče do izkustvenega učenja in poučevanja, vendar pa opozarjajo tudi na nekatere težave pri izvajanju izkustvenega učenja izven učilnice, ki se nanašajo na tako na organizacijsko, psihološko in materialno plat le tega.

Keywords

vzgoja in izobraževanje;osnovna šola;izkustveno učenje;izkustveno poučevanje;spoznavanje okolja;stališča učiteljev;

Data

Language: Slovenian
Year of publishing:
Typology: 1.08 - Published Scientific Conference Contribution
Organization: UM PEF - Faculty of Education
UDC: 37.091.2:50
COBISS: 17401096 Link will open in a new window
Views: 170
Downloads: 43
Average score: 0 (0 votes)
Metadata: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Other data

Secondary language: Unknown
Secondary keywords: education;primary education;experiental learning;experiental teaching;environmental education;
URN: URN:SI:UM:
Type (COBISS): Not categorized
Pages: Str. 209-217
Keywords (UDC): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;organization of instruction;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;
ID: 18295
Recommended works:
, no subtitle data available
, no subtitle data available
, no subtitle data available