Vlasta Hus (Avtor)

Povzetek

Izkustveno učenje je s kurikularno prenovo osnovne šole v Sloveniji (1998) postalo temeljno vodilo pri poučevanju predmeta spoznavanje okolja. Za njegovo implementacijo v prakso so zelo pomembna stališča učiteljev. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, kaj o izbranih vidikih uresničevanja izkustvenega učenja menijo učitelji zajeti v vzorec iz severovzhodne Slovenije. Ugotovili smo, da ima večina učiteljev pozitivno stališče do izkustvenega učenja in poučevanja, vendar pa opozarjajo tudi na nekatere težave pri izvajanju izkustvenega učenja izven učilnice, ki se nanašajo na tako na organizacijsko, psihološko in materialno plat le tega.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;osnovna šola;izkustveno učenje;izkustveno poučevanje;spoznavanje okolja;stališča učiteljev;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.2:50
COBISS: 17401096 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 170
Št. prenosov: 43
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: education;primary education;experiental learning;experiental teaching;environmental education;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: Str. 209-217
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;organization of instruction;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;
ID: 18295
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu
, ni podatka o podnaslovu