diplomsko delo
    	
    Abstract
 
Namen diplomskega dela je bil predstaviti poklic vplivnežev in digitalno trženje na splošno, kot tudi digitalno trženje v času epidemije. S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo analizirali vplivniško trženje prek socialnih omrežij v času epidemije covida-19 in raziskali, kako se kupci odločajo za nakup določenega izdelka ali storitve, ki jo je promoviral in predstavil vplivnež prek socialnih omrežij. V diplomskem delu smo postavili raziskovalno vprašanje in dve hipotezi. Zanimalo nas je, ali ljudje bolj zaupajo v izdelek, ki ga je promoviral vplivnež, kot v izdelek, ki ga je oglaševalo podjetje blagovne znamke. Rezultati so pokazali, da ljudje v večini še zmeraj bolj zaupajo oglaševanju s strani podjetja. Zanimalo nas je tudi, ali je bil v času epidemije večji obseg promocijskih objav vplivnežev kot pred njo. Izkazalo se je, da so se promocijske objave v času epidemije povečale. S pomočjo raziskovalnega vprašanja o najbolj priljubljenem družabnem omrežju smo prišli do zaključka, da je TikTok v času epidemije postal vodilno družbeno omrežje. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali vplivniško trženje, vplivneže, digitalno trženje in različne oblike trženja, v raziskovalnem delu pa smo preverili postavljeni hipotezi in odgovorili na raziskovalno vprašanje.
    Keywords
 
vplivneži;vplivnostno trženje;spletna prodaja;družbena omrežja;blagovne znamke;digitalno trženje;epidemija;
    Data
 
    
        
            | Language: | Slovenian | 
        
        
            | Year of publishing: | 2023 | 
            
        
        
            | Typology: | 2.11 - Undergraduate Thesis | 
            
        
            | Organization: | GEA College - FP - GEA College of Entrepreneurship | 
        
            | Publisher: | [M. Jazbar] | 
   
        
            | UDC: | 005(043.3) | 
   
        
        
            | COBISS: | 154744835   | 
        
        
  
        
            | Views: | 132 | 
        
        
            | Downloads: | 20 | 
        
        
            | Average score: | 0 (0 votes) | 
        
            | Metadata: |                       | 
    
    
    Other data
 
    
        
            | Secondary language: | English | 
        
        
        
        
        
            
        
            | Type (COBISS): | Bachelor thesis/paper | 
        
        
            | Study programme: | 0021604 | 
        
           
        
           
        
           
        
            | Embargo end date (OpenAIRE): | 1970-01-01 | 
        
           
        
            | Thesis comment: | GEA College, Fak. za podjetništvo | 
        
           
        
           
        
           
        
            | Pages: | 38 str. | 
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: | 19135198 |